[Telenoika] MAÇART : Visita a Maçanet 17/7/06

eduardatelenoika.net eduardatelenoika.net
Dil Jul 3 15:00:01 CEST 2006

telenoik*s maÇarteny*s ::

jo pujaré el dia 17/07/06 a Maçanet de Cabrenys.
        qui vulgui i pugui pujar ::

Necessitem confirmar la nostra pujada per tal que ens organitzin el dinar,
i que amb aquesta confirmació els diguem si pujem amb cotxe o tren i així
també organitzar la caravana cap a Maçanet des de la Renfe de Figueres.

-a) Podem anar amb Renfe fins a Figueres (bcn 9.25h - figueres 11.10h)
-b) Si anem amb cotxe, podem quedar igualment a les 11h a la renfe de
Figueres i apuntar-nos a la ruta fins a Maçanet.

Ambaixadors, consuls i prelats telenoikians : envieu mail abans del 11 de
juliol a :: infoatelenoika.net   i organitzem la visita pre-maÇart  ; )

eduard

p.d.: animeu-vos a proposar idees x abans de dijous !!

quoting e*: