Re: [Telenoika] MAÇART LAST CALL 2 !! ; )

Miguel Gozalbo miguel.gozalboagmail.com
Dil Jul 3 20:42:24 CEST 2006

Hola !!!!!

jo podré anar el ia 17 a la visita...
és una cosa que estava prevista de fer des del nadal i s'ha de fer..
per altra part, volia fer una proposta d'una instal·lació que no se si em
donarà temps a acabar per dimecres.
per falta de temps, no ha estat!

però em porpose per coordinar el MAÇARt...

no podré venir a l'assamblea de dimecres.. tornaré de castelló a principis
de la setmana que ve..

ja em contareu que es decideix..

miguel

El 03/07/06, omar pinedo <proletari_artsayahoo.es> ha escrit: