[Telenoika] Off://Topic

xavier gibert offlineaxicnet.com
Dme Jul 5 12:41:34 CEST 2006

*Bon dia!_aqui en xevi, bueno sento molestar-vos amb un offtopic del 15 ::
però com que us coneixo a la majoria em sembla que alguns us pot interessa
::

*Em venc la Càmara Canon XM-2 :: esta gairebé nova perquè l´ he utilitzat
francament poc :: per uns 1300 € :: negociables _:)

*Em venc la fragoneta :: Volkswagen Transporter 1.6 TD [ B-2853-KM ] amb
el motor seminou portat fa uns dos anys d´Alemania :: per uns 5800 € ::
negociables_;)

Apali. MOltes gràcies per la seua atenció ::)

--
El video no és tan sols una forma d´estar més a la vora de la realitat,
són mil maneres d´estar més enllà.

Més informació de la llista de correu Telenoika